
Reklamacje
Składanie reklamacji
W celu przyspieszenia procesu reklamacji postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Wypełnij formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Możesz go nam również wysłać na adres e-mail: sklep@celmet.pl. Przykładowy formularz reklamacji znajdziesz tutaj.
Dokument powinien zawierać następujące dane:
- Imię i nazwisko kupującego / dane firmy na fakturze
- Adres e-mail lub adres do korespondencji
- Nr telefonu
- Numer zamówienia
- Nazwa reklamowanego produktu
- Przyczyna reklamacji
- Data zakupu
- Data wystąpienia wady
2. Wyślij paczkę
Reklamowany produkt wraz z dokumentem lub kopią dokumentu potwierdzającego dokonanie zakupu w naszym sklepie (paragon, faktura) prosimy wysłać na adres:
Firma Handlowo Usługowa Celmet Krzysztof Piszczek
ul. Matki Boskiej Bolesnej 46
34-600 Limanowa
3. Oczekuj na rozpatrzenie reklamacji.
W ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego ustosunkujemy się do Twojej reklamacji, tj. poinformujemy Cię, czy została rozpatrzona pozytywnie, czy negatywnie.
_____________________________________________________________________________________________
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@celmet.pl lub drogą pocztową na adres ul. Matki Boskiej Bolesnej 46, 34-600 Limanowa.
Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.
Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Matki Boskiej Bolesnej 46, 34-600 Limanowa
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.