100,0% kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam305Nie polecam0

Zgodność z opisem
5
Koszt wysyłki
5
Obsługa kupującego
5

Do darmowej dostawy brakuje: 499 zł
do kasy suma: 0,00 zł
Reklamacje

Reklamacje

Składanie reklamacji

W celu przyspieszenia procesu reklamacji postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wypełnij formularz reklamacji

Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Możesz go nam również wysłać na adres e-mail: sklep@celmet.plPrzykładowy formularz reklamacji znajdziesz tutaj.

Dokument powinien zawierać następujące dane:

  • Imię i nazwisko kupującego / dane firmy na fakturze
  • Adres e-mail lub adres do korespondencji
  • Nr telefonu
  • Numer zamówienia
  • Nazwa reklamowanego produktu
  • Przyczyna reklamacji
  • Data zakupu 
  • Data wystąpienia wady

2. Wyślij paczkę

Reklamowany produkt wraz z dokumentem lub kopią dokumentu potwierdzającego dokonanie zakupu w naszym sklepie (paragon, faktura) prosimy wysłać na adres:

Firma Handlowo Usługowa Celmet Krzysztof Piszczek
ul. Matki Boskiej Bolesnej 46
34-600 Limanowa

3. Oczekuj na rozpatrzenie reklamacji.

W ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego ustosunkujemy się do Twojej reklamacji, tj. poinformujemy Cię, czy została rozpatrzona pozytywnie, czy negatywnie.

 _____________________________________________________________________________________________

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@celmet.pl lub drogą pocztową na adres ul. Matki Boskiej Bolesnej 46, 34-600 Limanowa.

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Matki Boskiej Bolesnej 46, 34-600 Limanowa

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl